Ашық ұйымдастырылған ойын іс-әрекеті — «Жас құрылысшылар»
| Көрсеткіш | Мазмұны |
|---|---|
| Күні | 05.11.2025 жыл |
| Тобы | «Сыр жұлдызы» кіші тобы |
| Тәрбиеші | Мұхтар, Жазерке |
| Білім, білік, дағдысы | Әлеуметтік дағды |
| Ұйымдастырылған іс-әрекет | Қоршаған әлеммен таныстыру |
| Интеграция | Құрастыру, сурет |
| Тақырыбы | Жас құрылысшылар |
| Міндеттері |
|
| Ұйымдастырылған ойын іс-әрекеттің кезеңдері | Іс-әрекет |
| Ұйымдастыру кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
|
| Негізгі бөлім |
Сәлемдесу: «Балалар, сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? Олай болса экранға назар салайық (Құрылысшылар туралы).» Ойындар:
|
| Қорытынды |
|
| Күтілетін нәтиже |
|
Үй тапсырмасы: ойын барысында қолданылған материалдарды үйде суреттеп әкелу (міндетті емес).
Тәрбиеші: Нұрадин Гүлден
Тобы: «Тұлпар» мектепалды тобы
|
Ұйымдастырылған іс- әрекетөх |
Сөйлеуді дамыту |
|
|
Тақырыбы: |
Қыс кереметтері |
|
|
ҰОҚ мақсаты: |
Коммуникативтік дағдылары дамиды, әңгімелесушіні тыңдауға, өз пікірін айтуға үйренеді. Хабарлы, Лепті, Сұраулы сөйлемдерді қолданады. Ұқыптылыққа, достарын тыңдауға тәрбиеленеді. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
· Ана тіліндегі барлық дауысты дыбысты анық айтады · Құрдастарымен өз бетінше қарым-қатынас жасайды · Сюжеттік суреттер бойынша әңгіме құрастырады. |
|
|
Әдіс- тәсілдері: |
4К – командамен жұмыс, креативтілік. Бала үні – қызығушылығын анықтау, өнім арқылы саралау, мадақтау, кері байланыс, рефлексия. |
|
|
Бақылау: |
Жапылама,жанама |
|
|
Ресурстары: |
Алдын ала әзірленген видеороликтер, презентация, тақырыпқа сай мазмұнды суреттер,шығармашылық жұмысқа қажетті қалдықтар. |
|
|
Оқыту әдістері: Тұлғалық бағдарланған тәсіл |
-Педагогың назарын бала тұлғасының тұтстығына, оның тек ақыл-ойы, жауапкершілік сезімінің ғана емес, ондай-ақ эмоционалдық, эстетикалық нышандары мен даму мүмкіндіктері мен қоса рухани дамуы туралы қамқорлыққашоғырландыруды көздейді. |
|
|
Жүйелік-әрекеттік тәсіл |
Ұйымдастырылған іс- әрекет үдерісінде баланың өз бетінше білім алуына бағытталып, осы мақсатта педагогтың тиімді іс-әрекетінің түрлі формаларын қолдануын көздейді. |
|
|
Коммуникатвік тәсіл |
-Бірінші кезекте баланың байланыстырып сөйлеудағдысын қалыптастыруда туындаған жағдаятқа сәйкес тілді қолданып үйренуге бағытталған. |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Барысы |
Ресурстар |
|
Таратпа суретер
|
v Бимен топқа кіру. v Сәлемдесу v Миға шбул: Қорапша көрсеттіп. Ішінен шыққан Бас киімге байланысты сұрақтар қою. Жаңа тақырып: Балалар интербелсенді тақтадағы суреттерге назар аударайық. ü Суреттерді әңгімелейік ü Не көріп отырсыңдар? ü Суретке ат қояйық Құрлымдалған ойын: «Лоберинг» Мақсаты: Балаларды ептілікке дағдыландыру. Шарты: Барлығы бірге карофканы қозғау арқылы аққала құрастыру.
Бала үні - балалардың қызығушылығын анықтау. Топтастыру: Таратпа текшелердегі qr арқылы үш топқа топтасады. 1-топ: «Аққала» 2-топ: «Қар » 3-топ : «Шырша» 4- топ: «Жел» Ø Балалар, топтарыңдағы жұмыс үстеліне назар аударыңаршы.
1.«Аққала»тобындағы ойыны « wardwell» ойыны Мақсаты: Байланыстырып сөйлеуін дамыту. Шарты:Берілген суреттер бойынша әңгіме құрастыру.
2. «Қар» тобындағы ойыны «Қыс бейнесі» Мақсаты: Балалардың эстетик1алық дағдысын дамыту Шарты: Дәстүрден тыс сурет салу әдісімен Қыс бейнесін салу.
3. «Шырша» тобындағы ойын «Қысқы көрініс» Мақсаты: Балалрдың танымдық дағдысын дамыту Шарты : Қалдық заттардан Қыс көрінісін құрастыру
4. «Жел» тобының ойыны Зерттеу» Мақсаты: Балалардың ізденімпаздығын дамыту Шарты: Мұз кесектерін кретерилеріне байланысты зерттеу
Ерекше білімді қажет ететін баламен жұмыс. Баланың аты: Табылды Бауыржан Интерактивті партамен жұмыс
Жеке жұмыс: Топтардағы балалардың жұмыстарын бақылау. Әр топтың жұмысына басшылық жасап бақылау жасау. Ерекше балаларды қызығушылығы жоғары балаларды тікелей бақылау. v Ортаға келген соң: Балалар қарды сағындыңдарма? Ендеше сендерге кішкене сыйлығым бар
Құрылымдалған ойын. Тақырыбы: «Бұл не?» Мақсаты: Достарын тыңдауға тәрбиеленеді. Шарты: Ортаға бір бала шығып басына сурет тағылып ортаға отырады. Қалған балалар суретке байланысты мәліметтер айтады. Ортадағы бала маңдайында ілінген суреттің не екенін табады.
Еркін ойын: «Эстафета» Мақсаты: Балаларды спортқа деген қызығушылығын арттыру. Дененің физикалық сапаларын дамыту Шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Берілген кедергілерден өте отырып, Аққала бейнесін салу. Бірінші болған топ қоңыраушаны бірінші басу.
Рефлекция Кері байланыс: Балалар енді бәріміз «Tik tok» әдісі мен мені ұйымдастырылған іс- әрекетімді бағалап жіберіңдер.
Мақтап мадақтау: Сыйқырлы сый жасырылған қорап |
интербелсенді тақтаға назар арады
Балалардың назары сөзжұмбақта
|
«Тұлпар» МАД тобының тәрбиешісі Молдабек Ұлбикенің ұйымдастырылған ашық оқу қызметі. Тақырыбы: «Ққ әрпі және дыбысы»
«Хореография» үйірмесінің жетекшісі Тойбазарова Мөлдірдің ашық оқу қызметі. Тақырыбы: «Киіз басу» биі






